نارونتاک، زمانی برای یادگیری در کنار یکدیگر

منتشر شده 7 تیر 1400 0 دیدگاه نویسنده مطلب: مهدیه فراهانی

نارونتاک جلسه‌های گفتگو و اشتراک دانش بین همکاران نارون است. شاید شما هم درباره اهمیت یادگیری در زندگی امروز شنیده باشید، کتاب ادوارد دی. هس با عنوان یاد بگیرید یا بمیرید بر نقش پررنگ یادگیری در عصر حاضر تاکید می‌کند. برای پیشرو بودن و یا به تعبیر هس زنده ماندن لازم است بیاموزیم.

بیاموزید یا بمیرید

بیاموزید یا بمیرید کتابی است که به افراد و سازمان‌ها توصیه می‌کند در جهانی که فن‌آوری‌های آن هر لحظه در حال به‌روز شدن و پیشرفت است یاد بگیرند تا پیشرو باشند. ما در نارون به پیشرفت شخصی تک تک افراد و توسعه سازمان خود اهمیت می‌دهیم و به شیوه خرده‌یادگیری (micro learning) از هر فرصتی استفاده می‌کنیم تا بیاموزیم. به یکدیگر یاد بدهیم و در کنار یکدیگر دانش خود را به روز نگاه داریم. نارونتاک‌ها یکی از روش‌های خرده یادگیری ما است که هر هفته برگزار می‌شود. شنبه‌های نارون با نارونتاک پیوند خورده و یکی از ما نارونی‌ها بحثی درباره موضوعی را مطرح کرده و با توجه به دانش و تجربه همکاران دیگر بحث گسترده‌تر می‌شود.

 

نارونتاک هفتگی

ما در نارون هفته خود را با گفتگویی درباره مسائل مرتبط با کار یا توسعه شخصی آغاز می‌کنیم. هر یک از ما در هر موقعیت شغلی با مسائلی در زندگی روزمره و زندگی حرفه‌ای روبرو می‌شویم و به دنبال راهکاری برای این مسائل هستیم. مطالعه، تفکر و تحلیلی که در راه رسیدن به این راهکارها انجام می‌شود در هر فرد متفاوت از دیگری است و نتیجه این پژوهش و کنکاش شخصی درباره موضوعات نیز می‌تواند متفاوت از یافته‌ها و مطالعه دیگران باشد. نارونتاک فضایی برای به اشتراک‌گذاری این دانش کاربردی است که هر شخص برای زندگی فردی و شخصی خود به آن دست یافته است، در نارونتاک درباره مسائل مرتبط با توسعه شخصی مانند هدف‌گذاری، استفاده از شیوه بولت ژورنال، برندسازی شخصی در لینکدین و خودساختگی صحبت کردیم. نارون شرکتی فناورانه مبتنی بر تکنولوژی است و بخش زیادی از همکاران ما برنامه‌نویس هستند، به همین دلیل بسیاری از نارونتاک‌ها درباره راهکارها و موضوعات به‌روز برنامه‌نویسی است، سری‌های زمانی و مفهوم transaction در دیتابیس‌ها و چالش‌های آن برخی از موضوعاتی است که در رابطه با مسائل شغلی و حرفه‌ای در نارونتاک مطرح شده است.

به مرور مباحث نارونتاک‌ها را در بلاگ نارون با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. برای اطلاع از مباحث جدید ناروناک‌های ما در استارتاپ استودیوی نارون هر هفته این صفحه را بازبینی کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *